Program Clean Inside

Máte dotaz?

Spojte se se zákaznickým servisem NaturalSwiss!

Zákaznická služba

Kontakt: 08:00 - 16:30
Telefon: +420 24 601 9655
Skype: naturalswiss-zak.servis
E-mailová adresa: servis@naturalswiss.ch



Složení
Švýcarská
60 – ti denní garance
Dodání
Dostupné v lékárnách

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Naše společnost respektuje Vaše osobní údaje a nezpřístupňuje je třetím osobám.

Veškerá Vaše osobní data, která uvádíte v objednávce, jako jsou například adresa, telefonní číslo, číslo platební karty, atd. slouží výlučně pro úspěšné doručení zásilky.

Vaše e-mailová adresa nebude sloužit pro zasílání SPAMů, nepodporujeme ani zasílání nevyžádaných dopisů. V delších intervalech informujeme naše stálé zákazníky o našich aktuálních akcích. V případě, že si nepřejete dostávat ani informace tohoto druhu, sdělte nám to prostřednictvím e-mailové adresy: servis@naturalswiss.ch.

Dodání

Nezáleží na tom, zda si naše produkty objednáte telefonicky, anebo přes naši webovou stránku – dodání zboží je v obou případech za stejnou cenu. Doručení můžete očekávat do dvou pracovních dnů. O doručení zásilky Vás bude kurýrská služba UPS informovat e-mailem. Prosíme, mějte na zřeteli, že doručení zboží probíhá od pondělí do pátku od 8,00 do 17,00 hodiny.

V případě jakýchkoli dotazů ohledně našich produktů kontaktujte náš zákaznický servis na e-mailové adrese: servis@naturalswiss.ch.

Záruka

Tím, že si objednáte hned dvou- nebo tříměsíční dávku našeho programu, nic neztratíte!
Při prvním užívání produktů NaturalSwiss se doporučuje 2-3 měsíční počáteční očista. Firma NaturalSwiss poskytuje na program Clean Inside 60denní záruku vrácení peněz. Chceme zajistit, aby naši zákazníci při objednání dvou- nebo tříměsíční kúry získali výhody. Díky objednání kúry na dva anebo tři měsíce mohou naši zákazníci ušetřit významnou částku ve srovnání s tím, když si programy objednají v dávce na jeden měsíc.

Naše zkušenosti ukazují, že zákazník, který si pro začátek objedná pouze dávku na jeden měsíc, obvykle po uplynutí dvou – tří týdnů dokupuje další, ať už pro vlastní potřebu, anebo pro své blízké. V případě dodatečné objednávky druhého anebo třetího programu si rovněž můžete užít výhody tohoto úžasného produktu, ale nevyužitím hromadné objednávky tříměsíční dávky se připravíte o značnou finanční částku.

Zaručená spokojenost
Díky naší záruce vrácení peněz si až dva měsíce můžete užívat veškerých výhod programu, a až během nich se rozhodnete, zda náš produkt stojí za Vaše peníze nebo ne. Ve skutečnosti jen velmi malé procento našich zákazníků využívá naši garanci vrácení peněz, a to většinou pouze z osobních anebo finančních důvodů, nikoliv z důvodu nespokojenosti s produktem. Tento fakt je rovněž důkazem, že naše zboží je zárukou velmi vysoké spokojenosti.

Podmínky záruky vrácení peněz
V případě, že nebudete s produktem plně spokojeni, zašlete nám ho zpět a my Vám vrátíme kupní cenu. Důležité je, abyste všechny výrobky (i načaté) včetně obalů poslali zpět na adresu: NaturalSwiss, Nyon Lake Geneva, Route de Crassier 7, Eysins 1262, Switzerland, protože cenu produktů Vám můžeme vrátit jen za kompletně vrácené obaly. Za balíky zaslané po uplynutí 60denní záruky peníze nevracíme. Záruka se vztahuje na první dva programy. Prosíme, přiložte do balíku fakturu anebo její kopii a přesné číslo Vašeho účtu (kódy IBAN A SWIFT nám zašlete mailem). Poštovné za vrácený balík hradí zákazník. V případě platby kartou není potřebné uvádět Vaše číslo účtu, peníze Vám převedeme zpět na Váš účet. Rozhodnout se můžete do 60 dnů od převzetí balíku. Toto je bezpodmínečná záruka vrácení peněz, nemusíte udávat důvod. Převod peněz trvá 15 dní (15 pracovních dnů od převzetí vráceného balíku), do té doby Vás žádáme o trpělivost. Pro bezproblémové vyřízení reklamace Vás prosíme, abyste zásilku odeslali doporučeně. V případě ztráty balíku tak budeme mít přehled o jeho přepravě a Vy budete mít důkaz, že jste ho na poště podali.